Selecteer een pagina

DIENSTEN

Ik kan je ontzorgen met de volgende diensten per vakgebied. 

HR-support

  • HR dossiers; aanleggen en bijhouden
  • HR administratie
  • Planning; vast en flexibel personeel, vakantieplanning en capaciteitsplanning
  • Recruitment; vast, flexibel en project
  • Onboarding nieuwe medewerkers; opzetten en uitvoeren
  • HR werkprocessen; opstellen, implementatie en optimalisatie
  • Coördineren opleidingen
  • Researchen en onderhandelen leveranciers HR-dienstverlening
  • Opzetten en ondersteunen interne flex-afdeling
  • HR advisering; signaleren wijzigingen en implementatie wet- en regelgeving

Office & Management support

  • Personal Management; agenda en e-mail beheer, notities uitwerken
  • Office processen; automatiseren, structureren, implementatie en optimalisatie van bijv. bestanden, emailboxen en administratie, werkplan maken
  • Administratie; bijv. maken van spreadsheets, templates, opzetten van filters en auto-reply
  • Plannen & Organiseren van meetings; regelen vergaderruimte/locatie, presentatiematerialen, eten & drinken, attenties enz.
  • BackOffice managen; coördinatie en aansturing
  • Klankbord en sparringpartner voor ondernemer; hoofdlijnen uitstippelen
  • Financieel; debiteuren- en crediteurenadministratie, nabellen facturen, aanmaningen versturen, betalingen en bankmutaties inboeken. Financiële administratie structureren.
  • Researchen leveranciers van producten en diensten
  • Alle voorkomende administratieve office vraagstukken.

Business Support

  •  CRM beheer en uitvoering; bijv. klant- en emaillijsten beheren, contract beheer, prospect info searchen, offertes maken, onboarding nieuwe klanten, analyseren informatie en rapportages maken.
  • Customer Service; bijv. correspondentie, klachtenprocedure implementatie, optimalisatie en uitvoeren, live chat support, klanttevredenheidsonderzoek, reageren op reviews
  • Klankbord en sparringpartner voor ondernemer; hoofdlijnen uitstippelen, nieuwe trends volgen en presenteren
  • Schrijven van productomschrijving website
  • Powerpoint presentaties maken
  • Automatiseren, implementatie en optimalisatie werkprocessen, nieuwe tools en toepassingen
  • Projecten en evenementen; ondersteunen, draaiboek opstellen, coördineren en begroting maken
  • Social Media; opzetten en beheren van social media accounts, content kalender maken, inplannen van berichten en maken van visuals (canva)

Heb jij werkzaamheden die hier niet bij staan? Laten we even samen kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik ben leergierig en sta altijd open voor een nieuwe uitdaging.